Hear the sound of the falling rain

 
 
Studenttiderna är över, man har nu tagit steget ut i vuxenvärlden. 
Känner att den här sommaren kommer bli den bästa någonsin. 
Startade sommaren med att fira midsommar uppe i Änga med släkten. 
Har vart ute och levt på nätterna, kommit hem tidig morgon, sett solen gått upp och ätit jordgubbar och sett på dålig morgontv. Jag har aldrig förut vetat om hur fantastiskt en stad kan vara i soluppgången, när man själv går hem, vinglandes av lite för mycket vin, att man egentligen inte vill sova för att man inte vill möta huvudvärken och baksmällan.
 
På onsdag så åker jag och Erica emot Norrköping och intar Bråvalla, blir och jobba 23;59- 08:30. Skönt att bara ha ett pass under självaste festivalen. Dock jobbar vi under Greenday, men hinner se dom ändå. 
I augusti så blir de att dra på Lasse i Stockholm, underbart! Blir även att se Lasse i Oktober. Så sjukt underbart. Jag längtar, att stå där och höra mannen, han som med sina låtar träffar rakt i hjärtat och räddar en om nätterna när man bara vill springa långt, långt bort och tappa bort sig på vägen fram. 
 
Jag ser fram emot denna sommaren. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Allt är relativt

Hög på livet!

RSS 2.0