Börjar om...

Tänkte ta tag i det här med bloggandet. 
Inners inne tycker jag ju faktiskt att de är roligt, så varför inte fortsätta och skriva? 
 
Livet rullar på. Melker växer och utvecklas hela tiden. 
Det som är roligast just nu är att testa sin mamma till max. 
Han tycker även att de är kul att hjälpa till att städa undan, lägger gärna kläder i tvättkorgen, även de rena kläderna hamnar ofta i tvättkorgen. Att plocka in i diskmaskin och tvättmaskin är roligt också. 
Våran stolthet. 
Han är så trygg i sig själv. Så otroligt stolt i det han gör. Glädjen han delar med sig av till alla! 

 
 
 
Man kan inte göra annat än att älska denna lilla kille! 
 
För tillfället är vi alla sjuka, mer eller mindre.
M och hjärtat har feber och hosta medans jag klarat mig undan febern hittils. 
 
Ska nu ta och försöka ändra designen och städa upp bloggen innan mina herrar vaknar. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Allt är relativt

Hög på livet!

RSS 2.0