Den gamla spegeln är hel igen och där står du och jag

Tror aldrig någon någonsin kommer förstå hur hel jag känner mig med dig. 
Du får mig hel på ett sätt som ingen annan lyckats med.
-Visst du kan reta gallfeber på mig och få mig att bara villa smälla i dörrarna och skrika ut min frustration. 
Men du och jag har tagit oss igenom så mycket. Vi har byggt upp vårt slott som ingen kan riva ner. 
Du var den som fick mig att tro på kärleken. Tänk att de snart har varit vi två i tre år. Tre år av lycka. 
Den 12 mars har vi vart förlovade i två år. Fler ska de bli, för jag vill bli gammal med dig min kärlek. 
Vi har skapat de finaste som finns. Våran fantastiska son. En sån otroligt älskad och omtyckt liten pojke. 
Han som förgyller våran vardag med leenden och skratt. Han som stolt visar upp sin kunskap och sina bus. Alltid ett leende på läpparna. 
Jag älskar er två så otroligt mycket så de går inte ens att beskriva. 
Mina hjärtan, mina hjältar! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Allt är relativt

Hög på livet!

RSS 2.0